ДОСТАВКА ,ВРЪЩАНЕ и РЕКЛАМАЦИИ

ДОСТАВКИ

Поръчките, направени през онлайн магазина се заплащат с наложен платеж.

Доставката се извършва с куриерски фирми ЕКОНТ Експрес или СПИДИ - до офис на Еконт/Спиди или до посочен от Вас точен адрес.

Срокът на доставка е 1-2 работни дни с ЕКОНТ и 1-3 дни със СПИДИ, считано от деня на получаване на заявката.

Цената на доставката се изчислява автоматично при всяка поръчка от вградения Еконт/Спиди калкулатор към сайта ни.

Цените за доставка до офис на Еконт в цялата страна са от 4.50 лв. (включена 30% отстъпка)

Цените за доставка до личен адрес са от 5.60 лв. (включена 15% отстъпка)

Цените за доставка до офис на Спиди в цялата страна са от 3.90 лв (включена 30% отстъпка)

Цените за доставка до личен адрес са от 5.40 лв (включено отстъпка)

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ЗА ПОРЪЧКИ НА СТОЙНОСТ НАД 60 ЛВ до офис на Еконт/Спиди (важи за сума натрупана само от продукти, без да се включва доставка)


Условия за връщане или замяна

Продуктът може да бъде върнат или заменен в срок от 14 дни от доставката му в търговски вид и в пълния му комплект със здрава кутия! При продукти с гаранция, се спазва процедурата написана в гаранционните условия.

За да бъде осъществено връщането/замяната, пишете на office@flamingocar.bg или се обадете на 0890113130 и ние ще ти дадем инструкции за връщането.

Транспортните разходи за връщане сe покриват ОТ КУПУВАЧА. Връщане на самия продукт ще се осъществи при спазване на следните условия:

1) Продуктът трябва да е неизползван и неотварян, без каквито и да е външни следи от употреба.

2) Цялостта на продукта не трябва да бъде нарушавана - трябва да бъде изпратен обратно към нас в състоянието, в което е получен.

3) Да не е увредена опаковката му /измачкана, изцапана, скъсана, разкъсана, облепена с тиксо/.

4) Да няма следи от употреба, драскотини, удари по самия продукт.

5) Да няма липсващи аксесоари - ако бъдат изпратени такива към самата поръчка

Задължително да са описани имена, номер на поръчката и банкова сметка за превод на сума!

Ако посочените по-горе условия не са спазени, си запазваме правото да откажем връщане.


УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНА СТОКА

Срокът за връщане е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката. В обратно изпратената пратка освен формуляр за връщане на закупена стока, трябва да бъде приложено и доказателството за закупуването (документ от куриер или разпечатка от сайта на търговеца). Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка НЕИЗПОЛЗВАНИ и без разпечатване на целофана или скъсана кутия се счита за нарушена цялост на опаковката. Стоката може да бъде върната в офиса на фирмата чрез куриер. Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратки, изпратени с наложен платеж не се приемат. След получаване на върната стока и прегледа й (информация за което ще бъде изпратена по e-mail или телефон), стойността без транспортните разходи се възстановяват на Клиента – по банкова сметка в срок до 14 работни дни. Стока, чието връщане/рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с документ, ако е разопакована и т.н.) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка. Ако по някаква причина Клиентът е сбъркал и е посочил друг продукт от това, което е искал и до изпращане на поръчката не е установил грешката си може да се свърже в офиса на фирмата, за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално. Разходите за връщане на продукт и изпращане на новозаявен са за сметка на Клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа се доплаща разликата. Доставчикът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение ако обстоятелствата го налагат. На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъотвествие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас на някой от телефоните обявени в сайта. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил Клиента. При установяване на такава грешка, Kлиентът връща продукта за сметка на Доставчика и му се изпраща верния. На рекламация не подлежи стока, за която Клиента е бил предварително предупреден за несъответсвие или дефект, както и за стоки, чието несъотвествие се дължи от материали предоставени от клиента. Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай незабавно се свържете с нас по телефона или направете рекламация на куриера. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката. Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиента може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването ѝ отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката на Клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма. При предявяване на рекламация в срок до 14 работни дни от датата на покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, Kлиентът може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената. Всички разходи, които клиента е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за сметка на Клиента. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.


ОБСЛУЖВАНЕ НА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ

Отворен и вече използван продукт, не подлежи на връщане или рекламация!


Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки:

Може да свалите от тук: https://bit.ly/3aXRjR4

Количката ти е празна

Все още нямаш продукти в количката си!

Благодарим Ви за поръчката!

Информация за клиента

Адрес за фактуриране

Метод на доставка

Няма налични методи за доставка!

Метод на плащане

Няма налични методи за плащане!

Информация за поръчка

Продукт Количество Цена
Междинна сума:
Отстъпка 
Доставка:
Отстъпка 
Общо:

  МЕНЮ



  КОНТАКТИ



+359890131311

office@flamingocar.bg

  ПОСЛЕДВАЙ НИ



  МЕНЮ



  КОНТАКТИ



+359890131311

office@flamingocar.bg

  ПОСЛЕДВАЙ НИ



Всички права запазени

Количката ти е празна Продължи
Количка
Междинна сума:
Отстъпка 
Отстъпка 
SKU:
Виж повече
- +
Изчерпан